+38 093 00-00-849

+38 095 00-00-849

+38 096 00-00-849

Кошик порожній
 
Курси Валют
UAH €1 = 27.778 грн
USD €1 = 1.083 USD
RUR €1 = 91.667 руб.

Нижче наведений перелік питань, що найчастіше ставляться, і відповідно наших відповідей. Ви знайдете відповіді на такі запитання:


1. Чи можна у Вас придбати «готовий продукт»?

2. Чи можна оплатити замовлення післяплатою?

3. Чи можу я зробити замовлення, не вказуючи свої реальні дані?

4. У чому різниця між фемінізованим насінням і регулярами?

5. Чи можете ви надіслати інструкцію з вирощування?

6. У якій упаковці до мене надійде насіння, чи буде воно підписаним?

7. Які гарантії Ви можете надати?

8. Чому з вами неможливо зв'язатися?

9. Де мій лист, чому він ще не у мене?


Для чого це робиться? Все достатньо просто – по-перше, це допоможе зберегти і Ваш і наш дорогоцінний час. По-друге, це робиться для того, щоб запобігти багатьох неясностей і, як наслідок, будь-яких неприємних ситуацій. Даний матеріал наполегливо рекомендується до ознайомлення. Дякуємо за увагу!


1. Чи можна у Вас придбати «готовий продукт»?


- Категорично ні! Ми ніяк не пов'язані з коноплею і торгівлею нею. Замовити її у нас не можна. Ми не порушуємо закон!


2. Чи можна оплатити замовлення післяплатою (оплата за умов отримання посилки)?


- Можна, але тільки у деяких випадках:


1) Сума замовлення становить як мінімум 250 гривень.

2) Доставка замовлення буде здійснюватися транспортною компанією "Нова пошта"


При доставці Автолюксом або Укрпоштою оплата післяплатою неможлива!


3. Чи можу я зробити замовлення, не вказуючи свої реальні дані?


Теоретично, так, але майте на увазі, що при отриманні замовлення у будь-якому відділенні Укрпошти, Нової пошти, Автолюксу, Інтайму у Вас вимагатимуть документ, що підтверджує особистість отримувача. Без пред'явлення паспорту або прав водія Ви просто так нічого не отримаєте. Будь-які махінації в цьому плані можуть лише ускладнити як Вашу, так і нашу ситуацію. З метою запобігання будь-яких неприємностей, переконливе прохання, оформлюючи замовлення, вказуйте реальне прізвище та ім'я отримувача.


4. 4. У чому різниця між фемінізованим насінням і регулярами?


Фемінізоване насіння – 100% жіночі рослини, тобто ймовірність появи чоловічої рослини дорівнює 0. Відповідно, регуляри – насіння, в якому співвідношення чоловічих/жіночих генів дорівнює 50/50. Тому, замовляючи 5 шт. насіння-регулярів не варто очікувати на 5 жіночих рослин. За більш детальним описом видів насіння звертайтесь на форум (https://jahforum.org/). Далі вищевказані види діляться на підвиди - автоквітучі та фотоперіодичні. Автоквітуче насіння: здебільшого це невисокі (метр в середньому) рослини, період збору врожаю яких в середньому дорівнює 2.5 місяцям, а також вони не вимагають введення світлового режиму при вирощуванні у закритому просторі. Насіння-фотоперіод: пряма протилежність автоквітучим - найчастіше вони на порядок вище, період збору врожаю становить близько півроку. Тепер вибір за вами: від автоквітучих ви отримаєте швидкість і компактність, але значно менший урожай, а від фотоперіодічних сортів розмір рослини і, як наслідок, високу врожайність.


5. Чи можете ви надіслати інструкцію з вирощування? (один із самих часто задаваемих питань при обробці електронної пошти


Пошта обробляється лише для прийняття замовлень. Ми відповідаємо на будь-які коментарі і питання, але не глобального масштабу. З усіх питань вирощування, у тому числі і з питань «інструкції» радимо Вам звертатися на наш форум  https://jahforum.org/. На ньому Ви знайдете багато тем у розділах «Для новачків», «Юридичний розділ», «Новини», «Репорти» та багато інших. Таким чином, в одному з відповідних розділів Ви зможете поставити будь-яке запитання, що Вас цікавить, і отримати на нього відповідь досвідчених людей.


6. У якій упаковці до мене надійде насіння, чи буде воно підписаним?


Хоча саме насіння і не переслідується законодавством України, ми намагаємося упаковувати посилку максимально непомітно і надійно. Ми відправляємо насіння в наших оригінальних упаковках фасуванням по 3, 5 або 10 штук. Коробка з насiнням пакується в кур'єрський пакет. Якщо чогось зі складових для упаковки немає, ми завжди компенсуємо це додатковими бонусами. Це щодо відправки посилок транспортними компаніями. У разі відправки замовлення по Україні УкрПоштою ті ж упаковки складаються в конверт з протиударною плівкою всередині та відбувають до замовника. Однак при відправці в інші країни УкрПоштою або при великих замовленнях ми вкладаємо насіння в так звану підкладку під ламіновані і дерев'яні панелі. У цій підкладці робляться пронумеровані комiрки для насіння та вкладається папірець, на якому вказано номер комірки, відповідний їй сорт та кількість.


7. Які гарантії Ви можете надати?


Потрібно розрізняти речі, які можемо гарантувати, а які, на жаль, ні.Ми можемо гарантувати:


- Якість насіння, яке тестується в умовах, максимально наближених до реальних.

- Факт відправлення насіння.


Ми не можемо гарантувати:


- Успішну доставку насіння, яку зі своєї сторони гарантуємо максимально безпечною упаковкою, номером декларації, або РПО. Усі інші питання з доставки – до перевізника.

- Схожість насіння після того, як воно потрапили до Вас, оскільки схожість залежить від багатьох умов (середовище вирощування, знання, досвід і таке інше).


8. Чому з вами неможливо зв'язатися (вимкнені телефони, постійно зайнято, або ніхто не відповідає у скайпі)?


По-перше, хотілось би, щоб Ви звернули увагу на наш робочий графік:


Понеділок з 11-00 до 17-00

Вівторок - Четверг з 10-00 до 18-00

П'ятниця з 10-00 до 16-00

Субота і неділя – вихідні дні

Однак в інший час ви можете написати нам в чат або на пошту.


Також, хочемо нагадати Вам, що нові замовлення оброблюються протягом 12 -24 робочих годин.


Мобільні телефони:


По можливості ми намагаємось обдзвонювати за замовленнями, що зроблені, але це вдається далеко не завжди. Особливо у розпал сезону. Так що, якщо ми з Вами не зв'язались у найближчі 20 хвилин, не хвилюйтесь – це не означає, що Ваше замовлення ігнорується. Природньо, що з тої ж причини важко додзвонитися на наші телефони. Загальна кількість тих, хто бажає подзвонити, часом дуже велика.


Електронна пошта:


Електронна пошта обробляється протягом робочого дня, а іноді і у неробочий час.


9. Де мій лист, чому він ще не у мене?


Що стосується листів в цілому, то тут ситуація проста. Після відправлення рекомендованого листа у відділеннях Укрпошти ми повідомляємо Вам або за допомогою СМС, або на Вашу електронну адресу номер РПО. Виглядає він наступним чином:


У випадку відправлення листа в межах України - 611 ХХХХХХХХХХ, де "Х" – випадкове число

У випадку відправлення листа у країни СНД або Європи - RCXXXXXXXXXUA, де "RC" і "UA" – абревіатури країн отримувача, а "Х" – все ті ж випадкові числа.


Використовуючи цей номер РПО, Ви можете відслідкувати своє замовлення на сайті Укрпошти (ссылка - http://ukrposhta.ua/vidslidkuvati-forma-poshuku).


Будь ласка, майте на увазі, що після того, як кур'єр відправив листа, ми не можемо вплинути на швидкість його доставки. Ми можемо спробувати з'ясувати, у чому причина затримки, але, повірте нашому досвіду, співробітники Укрпошти нічого нового а ні нам, а ні Вам не скажуть. Тішить лише той факт, що, як правило, по Україні листи доходять абсолютно нормально протягом 3-4 робочих днів.


Що стосується доставки у міста Росії, Білорусі, інших країн СНД, то ситуація тут дещо складніша. В цілому процес той самий, за виключенням того періоду часу, який лист знаходиться на перевірці митних служб. Тому не поспішайте бити тривогу і будьте готові виявляти терпіння.

Компанія Errors-seeds
З нами легко зв'язатися!
У нас легко зробити замовлення!
+38 095
+38 093
+38 096
0000 849
*Один зручний номер для усiх операторів!
Або не додзвонилися?
Вам допоможуть наші резервні номери

+38 095 863 93 51

+38 098 973 15 88

+38 063 531 58 98

Техничні запитання та оптові закупівлі

+38 093 025 68 99

Інтернет зв'язок
[email protected]
+38 093 00 00 849
Компанія Errors-seeds
З нами зручно :)
X