Політика заміни і повернення продукції для магазинів
1. Якщо продукція втрачається при пересиланні, то ми відшкодуємо збитки.
- При втраті продукції в момент пересилання, ми самі зв'язуємося з транспортними компаніями. Як і надаємо клієнту всі необхідні дані, для знаходження посилки.
2. Якщо продукція пошкоджена при пересиланні, то ми відшкодуємо збитки.
- Для відшкодування збитків від Вас знадобиться:
• Надіслати нам фото пошкодженої продукції разом з номером декларації покупки.
- В Фото повинно бути відображено:
• Пошкоджений продукт в упаковці або у відкритій упаковці.
3. Якщо у клієнта даного магазину виникли проблеми з нашою продукцією, то ми просимо щоб цей магазин направляв всі скарги до нас на e-mail: [email protected]
- При отриманні таких електронних листів ми слідуємо політиці для приватних осіб.
4. Якщо вся інформація була надана, то ми відшкодуємо збитки.
P.S: Якщо продукт проріс, то ми вже не беремо ніякої відповідальності на себе. Але ми можемо дати раду, як уникнути подібних випадків у подальшому.
Вся інформація та фотографії тимчасово відсилаються на [email protected] (Надалі пошта може змінитися)