Здається, в корзині нічого немає.
Не знайшли те, що шукали? Зв'яжіться з нашим консультантом.
Щоб ваша корзина збереглася до наступного візиту, створіть акаунт або зареєструйтеся.
Перегляньте наші Хіти продажу
Здається, в корзині нічого немає.
Не знайшли те, що шукали? Зв'яжіться з нашим консультантом.
Щоб ваша корзина збереглася до наступного візиту, створіть акаунт або зареєструйтеся.
Перегляньте наші Хіти продажу
Гарантії. Політика заміни та повернення продукції для приватних осібШановні клієнти!!!
У зв'язку з почастішанням випадків псування посилок компанією-перевізником Нова пошта, просимо вас ретельно оглядати посилки на предмет зовнішніх ушкоджень і в жодному разі не забирати їх у разі виявлення цього факту (не ставити підпис на чеку отримання). Вимагати складання акта, в якому буде засвідчено наявність пошкоджень. В іншому разі компанія не нестиме відповідальність за товар і не братиме на себе відшкодування вартості та витрат.
Магазин гарантує:
• Якість насіння, виробництва Errors Seeds.
Теми про вирощування цього насіння постійно з'являються на https://jahforum.net/.
Також, перш ніж потрапити на вітрину, їх тестують в умовах максимально близьких до ідеальних.
• Факт відправлення насіння.
Покупець може розраховувати на відшкодування збитків протягом 30 днів з моменту відправлення замовлення в таких випадках:
Якщо продукція втрачається під час пересилання.
Ми самі зв'язуємося з поштою і надаємо клієнту всі дані, необхідні для знаходження посилки.
Для відшкодування збитків необхідні:
• Декларація або номер замовлення;
• Фото пошкодженого продукту в упаковці або біля упаковки
Магазин відшкодує збитки, якщо у покупця є скарги на невідповідність продукції таким критеріям:
• проростання більшості насінин;
• тип цвітіння зазначений в описі товару (авто\фото);
• жіноча стать рослин у фемінізованого насіння.
Для подання заявки на відшкодування збитків необхідно:
• заповнити дану форму;
• надіслати на пошту
[email protected]
фотографії пошкодженого насіння разом з упаковкою.
Важливо! Ми не відшкодовуємо збитки, якщо:
• Покупець звертається до нас пізніше, ніж через 30 днів після відправлення замовлення.
• Не було надано всю інформацію.
• Наш експерт визначив, що проблема не в продукції, а в тому, як клієнт поводився з нею.
Допомогу у виявленні проблем і пошуку способів їх усунення ви можете отримати на https://jahforum.net/.
Зверніть увагу!
Компенсація насіння для закордонних замовлень здійснюється у повному обсязі. Зверніть увагу, що умови доставки компенсації за кордон відрізняються від відправлень по Україні — вартість міжнародної доставки оплачує клієнт. За бажанням, компенсацію можна додати до вашого наступного замовлення.
Умови заміни та повернення (компенсації) діють тільки на продукцію Errors Seeds. На продукцію інших виробників ці умови не поширюються.
Розгляд заявки відбувається, за умови наявності повної інформації. У разі відсутності/неточності будь-якої необхідної для прийняття рішення інформації, наш менеджер зв'яжеться з Вами електронною поштою для уточнення.
Гарантії. Політика заміни і повернення продукції для магазинів1. Якщо продукція втрачається при пересиланні, то ми відшкодуємо збитки.
- При втраті продукції в момент пересилання, ми самі зв'язуємося з транспортними компаніями. Як і надаємо клієнту всі необхідні дані, для знаходження посилки.
2. Якщо продукція пошкоджена при пересиланні, то ми відшкодуємо збитки.
- Для відшкодування збитків від Вас знадобиться:
• Надіслати нам фото пошкодженої продукції разом з номером декларації покупки.
- В Фото повинно бути відображено:
• Пошкоджений продукт в упаковці або у відкритій упаковці.
3. Якщо у клієнта даного магазину виникли проблеми з нашою продукцією, то ми просимо щоб цей магазин направляв всі скарги до нас на e-mail: [email protected]
- При отриманні таких електронних листів ми слідуємо політиці для приватних осіб.
4. Якщо вся інформація була надана, то ми відшкодуємо збитки.
P.S: Якщо продукт проріс, то ми вже не беремо ніякої відповідальності на себе. Але ми можемо дати раду, як уникнути подібних випадків у подальшому.
Вся інформація та фотографії тимчасово відсилаються на [email protected] (Надалі пошта може змінитися)
У Errors Seeds для нас завжди на першому місці безпека клієнтів, тому, купуючи нашу продукцію, ви можете бути впевненими в цілковитій безпеці покупки. Ми ніколи не передаємо дані клієнтів третім особам, а всі співробітники компанії підписують договір про нерозголошення (NDA).
Також при відправці посилки ми НІКОЛИ не вказуємо вміст як "насіння конопель". Всі особисті дані покупців надійно шифруються, і ми стежимо за новими технологіями в інформаційній безпеці, щоб постійно підвищувати якість нашого сервісу.
Закон