Товари

Здається, в корзині нічого немає.

Не знайшли те, що шукали? Зв'яжіться з нашим консультантом.

Щоб ваша корзина збереглася до наступного візиту, створіть акаунт або зареєструйтеся.

Перегляньте наші Хіти продажу

Насіння коноплі Політика заміни і повернення продукції для приватних осіб

Політика заміни і повернення продукції для приватних осіб

Шановні клієнти!!!

У зв'язку з випадками псування посилок компанією-перевізником Нова пошта, просимо вас ретельно оглядати посилки на предмет зовнішніх пошкоджень, і ні в якому разі не забирати їх при виявленні даного факту (не ставити підпис на чеку отримання). Вимагати складання акту, в якому буде засвідчено наявність пошкоджень. В іншому випадку компанія не буде нести відповідальність за товар і брати на себе відшкодування вартості і витрат.


Магазин гарантує:


  • Якість насіння виробництва Errors Seeds.
    Теми про вирощування цього насіння постійно з'являються на 
    https://jahforum.net/.
    Також перш ніж потрапити на вітрину, воно тестується в умовах, максимально близьких до ідеальних.

  • Факт відправки насіння.


Покупець може розраховувати на відшкодування збитків протягом 30 днів з моменту відправки замовлення в наступних випадках:

Якщо продукція втрачається при пересиланні. Ми самі зв'язуємося з поштою і надаємо клієнту всі дані, необхідні для знаходження посилки.


Для відшкодування збитків необхідні:

  • Декларація або номер замовлення;

  • Фото пошкодженого продукту в упаковці або біля упаковки.


3. Магазин відшкодує збитки, якщо у покупця є скарги на невідповідність продукції наступним критеріям:

  • схожiсть більшості насіння;

  • тип цвітіння, вказаний в описі товару (авто\фото);

  • жіноча стать рослин у фемінізованого насіння.


Для подачі заявки на відшкодування збитків необхідно:


  • заповнити дану форму;

  • відправити на пошту [email protected] фотографії пошкодженого насіння разом з упаковкою.


Важливо! Ми не відшкодовуємо збитки, якщо:

  • Покупець звертається до нас пізніше, ніж через 30 днів після відправки замовлення;

  • Не була надана вся інформація;

  • Наш експерт визначив, що проблема не в продукції, а в тому, як клієнт поводився з нею.


Допомогу у виявленні проблем та пошуку способів їх усунення ви можете отримати на https://jahforum.net/.


Зверніть увагу!

Умови заміни та повернення (компенсації) діють лише на продукцію Errors Seeds. На продукцію інших виробників дані умови не поширюються.

Розгляд заявки відбувається, за умови наявності повної інформації. У разі відсутності/неточності будь-якої необхідної для прийняття рішення інформації, наш менеджер зв'яжеться з Вами по електронній пошті для уточнення.



pesky-product

Хтось тільки що купив

Гарантія
безпеки

У Errors Seeds для нас завжди на першому місці безпека клієнтів, тому, купуючи нашу продукцію, ви можете бути впевненими в цілковитій безпеці покупки. Ми ніколи не передаємо дані клієнтів третім особам, а всі співробітники компанії підписують договір про нерозголошення (NDA).

Також при відправці посилки ми НІКОЛИ не вказуємо вміст як "насіння конопель". Всі особисті дані покупців надійно шифруються, і ми стежимо за новими технологіями в інформаційній безпеці, щоб постійно підвищувати якість нашого сервісу.

Закон
// //
// //