Політика заміни і повернення продукції для приватних осіб
Шановні клієнти!!!
У зв'язку з випадками псування посилок компанією-перевізником Нова пошта, просимо вас ретельно оглядати посилки на предмет зовнішніх пошкоджень, і ні в якому разі не забирати їх при виявленні даного факту (не ставити підпис на чеку отримання). Вимагати складання акту, в якому буде засвідчено наявність пошкоджень. В іншому випадку компанія не буде нести відповідальність за товар і брати на себе відшкодування вартості і витрат.
Магазин гарантує:
Якість насіння виробництва Errors Seeds.
Теми про вирощування цього насіння постійно з'являються на https://jahforum.net/.
Також перш ніж потрапити на вітрину, воно тестується в умовах, максимально близьких до ідеальних.Факт відправки насіння.
Покупець може розраховувати на відшкодування збитків протягом 30 днів з моменту відправки замовлення в наступних випадках:
Якщо продукція втрачається при пересиланні. Ми самі зв'язуємося з поштою і надаємо клієнту всі дані, необхідні для знаходження посилки.
Для відшкодування збитків необхідні:
Декларація або номер замовлення;
Фото пошкодженого продукту в упаковці або біля упаковки.
3. Магазин відшкодує збитки, якщо у покупця є скарги на невідповідність продукції наступним критеріям:
схожiсть більшості насіння;
тип цвітіння, вказаний в описі товару (авто\фото);
жіноча стать рослин у фемінізованого насіння.
Для подачі заявки на відшкодування збитків необхідно:
заповнити дану форму;
відправити на пошту [email protected] фотографії пошкодженого насіння разом з упаковкою.
Важливо! Ми не відшкодовуємо збитки, якщо:
Покупець звертається до нас пізніше, ніж через 30 днів після відправки замовлення;
Не була надана вся інформація;
Наш експерт визначив, що проблема не в продукції, а в тому, як клієнт поводився з нею.
Допомогу у виявленні проблем та пошуку способів їх усунення ви можете отримати на https://jahforum.net/.
Умови заміни та повернення (компенсації) діють лише на продукцію Errors Seeds. На продукцію інших виробників дані умови не поширюються.
Розгляд заявки відбувається, за умови наявності повної інформації. У разі відсутності/неточності будь-якої необхідної для прийняття рішення інформації, наш менеджер зв'яжеться з Вами по електронній пошті для уточнення.