Гарантії. Політика заміни та повернення продукції для приватних осіб
Шановні клієнти!!!
У зв'язку з почастішанням випадків псування посилок компанією-перевізником Нова пошта, просимо вас ретельно оглядати посилки на предмет зовнішніх ушкоджень і в жодному разі не забирати їх у разі виявлення цього факту (не ставити підпис на чеку отримання). Вимагати складання акта, в якому буде засвідчено наявність пошкоджень. В іншому разі компанія не нестиме відповідальність за товар і не братиме на себе відшкодування вартості та витрат.
Магазин гарантує:
• Якість насіння, виробництва Errors Seeds.
Теми про вирощування цього насіння постійно з'являються на https://jahforum.net/.
Також, перш ніж потрапити на вітрину, їх тестують в умовах максимально близьких до ідеальних.
• Факт відправлення насіння.
Покупець може розраховувати на відшкодування збитків протягом 30 днів з моменту відправлення замовлення в таких випадках:
Якщо продукція втрачається під час пересилання.
Ми самі зв'язуємося з поштою і надаємо клієнту всі дані, необхідні для знаходження посилки.
Для відшкодування збитків необхідні:
• Декларація або номер замовлення;
• Фото пошкодженого продукту в упаковці або біля упаковки
Магазин відшкодує збитки, якщо у покупця є скарги на невідповідність продукції таким критеріям:
• проростання більшості насінин;
• тип цвітіння зазначений в описі товару (авто\фото);
• жіноча стать рослин у фемінізованого насіння.
Для подання заявки на відшкодування збитків необхідно:
• заповнити дану форму;
• надіслати на пошту [email protected]
фотографії пошкодженого насіння разом з упаковкою.
Важливо! Ми не відшкодовуємо збитки, якщо:
• Покупець звертається до нас пізніше, ніж через 30 днів після відправлення замовлення.
• Не було надано всю інформацію.
• Наш експерт визначив, що проблема не в продукції, а в тому, як клієнт поводився з нею.
Допомогу у виявленні проблем і пошуку способів їх усунення ви можете отримати на https://jahforum.net/.
Зверніть увагу!
Умови заміни та повернення (компенсації) діють тільки на продукцію Errors Seeds. На продукцію інших виробників ці умови не поширюються.
Розгляд заявки відбувається, за умови наявності повної інформації. У разі відсутності/неточності будь-якої необхідної для прийняття рішення інформації, наш менеджер зв'яжеться з Вами електронною поштою для уточнення.
Гарантії. Політика заміни і повернення продукції для магазинів
1. Якщо продукція втрачається при пересиланні, то ми відшкодуємо збитки.
- При втраті продукції в момент пересилання, ми самі зв'язуємося з транспортними компаніями. Як і надаємо клієнту всі необхідні дані, для знаходження посилки.
2. Якщо продукція пошкоджена при пересиланні, то ми відшкодуємо збитки.
- Для відшкодування збитків від Вас знадобиться:
• Надіслати нам фото пошкодженої продукції разом з номером декларації покупки.
- В Фото повинно бути відображено:
• Пошкоджений продукт в упаковці або у відкритій упаковці.
3. Якщо у клієнта даного магазину виникли проблеми з нашою продукцією, то ми просимо щоб цей магазин направляв всі скарги до нас на e-mail: [email protected]
- При отриманні таких електронних листів ми слідуємо політиці для приватних осіб.
4. Якщо вся інформація була надана, то ми відшкодуємо збитки.
P.S: Якщо продукт проріс, то ми вже не беремо ніякої відповідальності на себе. Але ми можемо дати раду, як уникнути подібних випадків у подальшому.
Вся інформація та фотографії тимчасово відсилаються на [email protected] (Надалі пошта може змінитися)