Товари

Здається, в корзині нічого немає.

Не знайшли те, що шукали? Зв'яжіться з нашим консультантом.

Щоб ваша корзина збереглася до наступного візиту, створіть акаунт або зареєструйтеся.

Перегляньте наші Хіти продажу

Насіння коноплі Гарантії. Політика заміни і повернення продукції

Гарантії. Політика заміни та повернення продукції для приватних осіб

Шановні клієнти!!!

У зв'язку з почастішанням випадків псування посилок компанією-перевізником Нова пошта, просимо вас ретельно оглядати посилки на предмет зовнішніх ушкоджень і в жодному разі не забирати їх у разі виявлення цього факту (не ставити підпис на чеку отримання). Вимагати складання акта, в якому буде засвідчено наявність пошкоджень. В іншому разі компанія не нестиме відповідальність за товар і не братиме на себе відшкодування вартості та витрат.



Магазин гарантує:

  Якість насіння, виробництва Errors Seeds.
Теми про вирощування цього насіння постійно з'являються на https://jahforum.net/.

Також, перш ніж потрапити на вітрину, їх тестують в умовах максимально близьких до ідеальних.

  Факт відправлення насіння.

Покупець може розраховувати на відшкодування збитків протягом 30 днів з моменту відправлення замовлення в таких випадках:

Якщо продукція втрачається під час пересилання.
Ми самі зв'язуємося з поштою і надаємо клієнту всі дані, необхідні для знаходження посилки.

Для відшкодування збитків необхідні:

  Декларація або номер замовлення;
  Фото пошкодженого продукту в упаковці або біля упаковки

Магазин відшкодує збитки, якщо у покупця є скарги на невідповідність продукції таким критеріям:

  проростання більшості насінин;
  тип цвітіння зазначений в описі товару (авто\фото);
  жіноча стать рослин у фемінізованого насіння.

Для подання заявки на відшкодування збитків необхідно: 


  заповнити дану форму;
  надіслати на пошту [email protected]
 фотографії пошкодженого насіння разом з упаковкою.


Важливо! Ми не відшкодовуємо збитки, якщо:

  Покупець звертається до нас пізніше, ніж через 30 днів після відправлення замовлення.
  Не було надано всю інформацію.
  Наш експерт визначив, що проблема не в продукції, а в тому, як клієнт поводився з нею.


Допомогу у виявленні проблем і пошуку способів їх усунення ви можете отримати на https://jahforum.net/.


Зверніть увагу!

Умови заміни та повернення (компенсації) діють тільки на продукцію Errors Seeds. На продукцію інших виробників ці умови не поширюються.

Розгляд заявки відбувається, за умови наявності повної інформації. У разі відсутності/неточності будь-якої необхідної для прийняття рішення інформації, наш менеджер зв'яжеться з Вами електронною поштою для уточнення.


Гарантії. Політика заміни і повернення продукції для магазинів

1. Якщо продукція втрачається при пересиланні, то ми відшкодуємо збитки.
 - При втраті продукції в момент пересилання, ми самі зв'язуємося з транспортними компаніями. Як і надаємо клієнту всі необхідні дані, для знаходження посилки.


2. Якщо продукція пошкоджена при пересиланні, то ми відшкодуємо збитки.
 - Для відшкодування збитків від Вас знадобиться:


 • Надіслати нам фото пошкодженої продукції разом з номером декларації покупки.


 - В Фото повинно бути відображено:


   Пошкоджений продукт в упаковці або у відкритій упаковці.


3. Якщо у клієнта даного магазину виникли проблеми з нашою продукцією, то ми просимо щоб цей магазин направляв всі скарги до нас на e-mail: [email protected]

 - При отриманні таких електронних листів ми слідуємо політиці для приватних осіб.


4. Якщо вся інформація була надана, то ми відшкодуємо збитки.



P.S: Якщо продукт проріс, то ми вже не беремо ніякої відповідальності на себе. Але ми можемо дати раду, як уникнути подібних випадків у подальшому.

Вся інформація та фотографії тимчасово відсилаються на [email protected] (Надалі пошта може змінитися)

pesky-product

Хтось тільки що купив

Гарантія
безпеки

У Errors Seeds для нас завжди на першому місці безпека клієнтів, тому, купуючи нашу продукцію, ви можете бути впевненими в цілковитій безпеці покупки. Ми ніколи не передаємо дані клієнтів третім особам, а всі співробітники компанії підписують договір про нерозголошення (NDA).

Також при відправці посилки ми НІКОЛИ не вказуємо вміст як "насіння конопель". Всі особисті дані покупців надійно шифруються, і ми стежимо за новими технологіями в інформаційній безпеці, щоб постійно підвищувати якість нашого сервісу.

Закон
// //
// //